Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2023 22:01 - Писмо за Дядо в ... Америка; ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1054 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 09.06.2023 22:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                       ..... Скъпи Дядо Байдъне, много ти са мола,


                                            да издърпаш ушите на генерал Мали,

                                                 че след неговите думи туканка

                                                пАлАжението стана мали-мали.


                        Предизвикаха голямо "топло" в нечии гащи та чак се не трае.



          П.П.
Верно, чИ ни требе газ ама на тоз му слаб октана и само зарар мирис прави!

                                                                                   ...



Гласувай:
1



1. vencivaleri1951 - Може да му е слаб октана на "този" но днес изпрати жена си да се пораздвижи до
09.06.2023 22:43
Загреб, а един с висок октан прати жена си да погледне разсада
цитирай
2. getmans1 - Сега ще си мерим пишльоците ли?
09.06.2023 23:29
vencivaleri1951 написа:
Може да му е слаб октана на "този" но днес изпрати жена си да се пораздвижи до
22:43
Загреб, а един с висок октан прати жена си да погледне разсада


,,, От два дми жена ми е на море ... И не виждам смисъл да уведомявам блоговото общество къде е, и защо точно там е,

... Един и по-точно два пъти споделих с теб лични неща и съжалявм, че ти се оказа ... мъжка клюкарка. Вярно, че го направих публично хо е факт. че само ти се прояви в тази особено МЪЖКАРСКА светлина... ашколун и машала!
цитирай
3. vencivaleri1951 - Е, това е похвално
10.06.2023 00:47
След две седмици и аз съм там Сега без да мерим нищо ще ти дам съвет, ако ти е на кяр и ако искаш използвай го.
От две години разширеното семейство наемаме апартамент на морето. Когато го наемеш за цялото лято ти е доста на сметкаДецата общо взето идват през уйкендите и през август-тогава ние сме на вилата. Внуците имат възможност месеци да са там -и с нас и родители Говоря за малките-големите внуци вече ни умножават по нула и си ходят сами
Колкото до темата -ще си мерим октаните /кой крив, кой прав/ през есента. За разлика от теб, аз няма да се радвам каквото и да се случи
getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Може да му е слаб октана на "този" но днес изпрати жена си да се пораздвижи до
22:43
Загреб, а един с висок октан прати жена си да погледне разсада


,,, От два дми жена ми е на море ... И не виждам смисъл да уведомявам блоговото общество къде е, и защо точно там е,

... Един и по-точно два пъти споделих с теб лични неща и съжалявм, че ти се оказа ... мъжка клюкарка. Вярно, че го направих публично хо е факт. че само ти се прояви в тази особено МЪЖКАРСКА светлина... ашколун и машала!

цитирай
4. getmans1 - Ха-ха-хаааа ... ЕГА СИ
10.06.2023 01:48
... Ти определено не схващаш, защо си мислиш, че аз имам нужда от съвет ... та, аз си имам мястото където се чувствам повече от комфортно и с кеф си живея 8-9 месца в годината ... за сега.

Иначе какъв да ми е проблема, вдигам телефона и до дни съм в Измир, Патра или Дубровник а на есен Аполония / цлед като сваря лютенцата:))))))))/ ... не те рзбирам защо си мислиш, че ми даваш супер съвет!?

... А БРЕ,ТИ ДА НЕ СИ ПАДАЛ ПО ГЛАВА НА ... ЖЪЛТИТЕ ПЛОЧКИ!?
Ега си и човека!
Айди, че окъснях тая вечер а утре мотика и колци ма чакат :))))


vencivaleri1951 написа:
След две седмици и аз съм там Сега без да мерим нищо ще ти дам съвет, ако ти е на кяр и ако искаш използвай го.
От две години разширеното семейство наемаме апартамент на морето. Когато го наемеш за цялото лято ти е доста на сметкаДецата общо взето идват през уйкендите и през август-тогава ние сме на вилата. Внуците имат възможност месеци да са там -и с нас и родители Говоря за малките-големите внуци вече ни умножават по нула и си ходят сами
Колкото до темата -ще си мерим октаните /кой крив, кой прав/ през есента. За разлика от теб, аз няма да се радвам каквото и да се случи
цитирай
5. vencivaleri1951 - Аз не ти налагам , написах ако искаш
10.06.2023 06:53
Не знаех, че си по мегаполисите Помислих че мога евентуално да съм полезен Това е всичко Изглежда наистина съм се ударил в паветата и , съм позабравил това и онова.
Например известна опера на Маскани-забравих и името, но ти си по културата и ще се сетиш
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6140991
Постинги: 2777
Коментари: 26682
Гласове: 9697
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930