Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2023 14:35 - Твърди се, че Стамболов е казал: "В България смъртен грях е да можеш"
Автор: kkabakciev Категория: Технологии   
Прочетен: 1118 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
А ето какво - нещо подобно - е казал проф. Николай Витанов в "24 часа" вчера, 27.01.2023 г.: "Буров е казал, че българският народ ще стане велик, когато се научи да цени постиженията на други българи. Знам защо го е казал. Аз постигнах истинската слава за един учен – да те знае целия народ, защото си му помогнал да мине през трудни времена чрез научната си дейност. Аз бях повикан, защото научната ми дейност можеше да е от полза за народа. И така беше. Никой не ме е поставял на ръководен пост, че другите да работят за мен. Напротив, през цялото време аз бях само един консултант. Но си върших добре работата и народът видя, че се опитвам да го пазя от един вирус, който може и да е изкуствено пипан. Това е истинската слава – да те спират хората по улицата и да ти благодарят заради научната ти дейност. И понеже помня, какво е казал Буров, знам, че ще бъда мразен до смърт особено в научните среди. Егото на посредствения учен е чудовищно и той неистово мрази онзи, който е постигнал това, което посредствения учен никога няма да постигне - истинската слава на основата на научни постижения. Ще бъда мразен до смърт, защото друг такъв в естествените науки няма да се появи скоро. Да не говорим колко ще бъда мразен в математическите среди. Наредих им богати репутационни трапези, всички ги уважават. Обаче просто гледайте, как ще се отнасят с мен. Помнете Буров и винаги се питайте – заслужават ли ги те тези трапези."



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kkabakciev
Категория: Технологии
Прочетен: 633274
Постинги: 262
Коментари: 428
Гласове: 503
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031